Trends & Tourism beschikt over veel kennis en ervaring op het gebied van onderzoek en trends. Deze inzichten gebruiken we graag om uw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.
Om haar klanten te ondersteunen met fact-based insights heeft Trends & Tourism diverse diensten ontwikkeld op het gebied van trends en onderzoek.
Trends & Tourism is in 2018 opgericht door Kees van der Most. Als manager research bij NBTC Holland Marketing en als directeur van NBTC-NIPO Research heeft hij veel ervaring opgedaan met trends en onderzoek binnen het toerisme.
Zo was hij onder meer verantwoordelijk voor de toekomstvisie ‘Destinatie Holland 2025’ en de organisatie van diverse trendseminars rond het vakantiegedrag van Nederlanders.
Daarnaast heeft hij tientallen onderzoeken begeleid voor diverse organisaties. Als toeristisch expert wordt hij regelmatig door media gevraagd om duiding te geven bij ontwikkelingen en trends.
Trends & Tourism beschikt over veel kennis en ervaring op het gebied van onderzoek en trends. Deze inzichten gebruiken we graag om uw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.
De benadering van Trends & Tourism is persoonlijk en klantgericht. We zijn sparringpartner, denken actief met u mee.
Heldere rapportages met duidelijke conclusies en bruikbare aanbevelingen, in een visueel aantrekkelijke vorm.
Altijd een frisse en brede blik én een efficiënte aanpak, zonder onnodig hoge kosten.